2007年10月28日 星期日

輕鬆時段(真人真事)

媽媽教訓小孩子 : 細路仔唔准講大話 (唔怪得咁多大人講大話)
媽媽教訓小孩子 : 再唔聽話叫差人叔叔拉左你去 (難怪最近會聽到有警察恐懼症)
女僱客向藥房男老闆問 : 呢隻衛生巾好唔好用
Nytol安眠藥 : 警告 , 用後會使人昏昏入睡
Tesco超級市場某甜品 : 請勿倒轉 (警告字眼印在盒底)
馬莎百貨麵包布丁 : 警告 , 本產品加熱後會變熱
袋裝花生 : 內有花生
急凍食品 : 進食建議 , 先解凍
肥皂 : 使用方法 , 建議和普通肥皂般使用
Boot's兒童止咳水 : 服用此藥後請勿駕駛汽車或操作機械
聖誕燈飾 : 只適合室內或室外使用
美國航空公司袋裝果仁: 用法 , 打開包裝 , 吃掉果仁
太太在廚房弄小食給女兒 , 女兒大聲叫道 : [要咸啲] , 太太跟著問正在玩電腦的我 [你要不要?] , 我大聲叫道 :[ 要咸啲 , 要濕啲]
食人族一人患病看醫生 , 醫生說要介口不可以吃肉 ,病人照做但病情無改善再去看醫生, ,醫生奇怪地問 :[你吃了什麼] , 病人答:[值物人]

我經常用完家中的無線電話便隨意放 , 之後就忘記放那裡 . 今天和太太逛街 , 途中她致電回家找兒子 , 她一邊撥號一邊擔心地說 :[你亂放電話我驚個仔搵唔到.] 我立即回答:[我今次記得 , 話比佢聽我放左喺露台.]

相信呢位小朋友係年幼無知寫錯字~個老師一定俾佢激死





沒有留言: